2011. szeptember 23., péntek

Szép pelenkázó táska - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szekrény űrítést tartók!
Ezért eladó sorba került a pelenkázó táskánk!
Sőtét kék színű, kis macik és hápi kacsák díszítik!
Válltáska jellegű, de mi fel tudtuk akasztani a babakocsira is! Ez inkább sport kocsira jó!
Középen van a nagy pakoló része két oldalt cumisüveg tartója van hátul egy tépő záras pakoló elől is van rajta tépő záras pakolója és az előtt egy kis zseb is van rajta ami cipzáros!
Szerintem jól kihasználható!
Egy mosás ráfér 30 fokon mosható gépben! Rá is fér, de én már nem szeretnék ezzel foglalkozni! Erről már az Új gazdája kell, hogy gondoskodjon!
Nem foltos legalább is én nem találtam rajta foltot és szakadást sem találtam rajta!
Kérdezz bátran mindenre szívesen válaszolok!
Nézz szét nálam rengeteg cuccot teszek fel!
Ha tőlem 10000Ft-ért vásárolsz akkor 10% kedvezményt adok!
Jó vásárlást kívánok!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-29 14:59
. Szép pelenkázó táska - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése